Tourettes

Jag misstanker starkt att jag akt pa tourettes light eller nat. For allt jag egentligen vill ha sagt nu ar diverse barnforbjudna saker som kommer att neka mitt tilltrade till himlen annu mer.
HELVETE!
Sen nar ska jag borja komplicera saker annu mer for mig sjalv? Jag ar fan avis pa Elli som ar sa himla nojd med sitt liv. Ah, nu later jag ju bitter aven for att jag inte ar det, men sa ar inte fallet. Det ar kung att veta att det faktiskt gar!

Jag maste borja censurera mig sjalv, speciellt nar jag druckit och sager allt som faller mig in, och tva sekunder efter jag sagt det inser hur forbannat korkat det ar. Jag borde satta tidlas pa forbannade datorn sa jag inte hittar saker som skulle gora mitt liv mycket battre eller mer spannande. For om jag inte hade hittat de sakerna skulle jag inte tvivlat pa att mitt nuvarande liv ar bra.

Mindre an 2 manader till hemresa. Som Elli sa the end of an era.


Forovrigt ar det idag nagon slags religios hogtid, och alla vet vi att religios hogtid ar bara ett annat ord for brakfylla. Borde nastan ta chansen. Maste ringa Elli. Vafan har hon inte mobajlen pa for! Ar tusan oxa. Jag ar de daliga ideernas gudinna, och hon ar min trogna vapendragare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0