Uppforstring Gallivare vs. Stockholm

Jag kommer pa ypperligt bra ide och ska ringa Elli for att det ar mycket roligare att dricka ol om man ar tva. Hon svara inte, och jag misstanker att det ar en medveten list fran hennes sida for att undvika mig. Efter en halvtimme ungefar ringer hon upp och fragar om jag hittat en ny hobby, och syftar pa mit telefonterroriserande.

Jag: Det ar en religios hogtid idag, och du vet val religios hogtid innebar?
Elli: ...Uhm...  Man gar i kyrkan?
Jag: Man super!
Elli: Vi har nog blivit uppfostrade lite olika du och jag.


Jag skrattar annu.
Och hon kan forhoppningsvis smita ivag hemifran snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0