Ett paket kommer lastat

Glømde næmna att igår nær vi kom hem till Hennings førældrar før att sitta lite på internet så hade vi fått ett paket. Inte ett såntdær som man bestæller och betalar før sjælv, utan ett helt ovæntat sådant! Från England och allt. Det visar sig att Hennings far har en kusin som bor dær, och deras familj ville gratulera med bæbis på væg. Sjysst! Och inte blev jag lite impregnerad nær vi øppnade det och fick se værldens søtaste bodys, i organisk bomull. (Jag øvervæger att gå ner ungefær 70 kilo och bli bæbis igen så jag kan ha på mig dem, de var så skøna att ta på!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0