Lite bilder från oss










(Klicka på bilderna så blir de större)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men åå så fint ni har fått det!! Nu ser jag vilket rum jag ska "bo" i när jag kommer å hälsar på..
Och ta mig rackarn, ni har plats för en hel del plantering med örter, tomater och därtill en grill kanske - grejt. Hoppas vi ses snart! Simma lugnt!
Kramar.

2008-04-15 @ 08:07:57
Postat av: Anonym

Gud va fint ni har det!!
Och äntligen har du börjat blogga igen=) Du är ju gigantisk nu, jag förstår att du är sjukskriven.

2008-04-17 @ 21:39:15
Postat av: kristin

Åh vad kul att få se hur det ser ut hemma hos folk i Norge. Ni har min drömsäng!!! Era fisgrisar. Men då kan ni ju iofs testa den åt mig, är den otymplig? Knarrar den? Går den att bygga ihop? Kan man fästa handklovar i dom där spjälorna eller är rep mer lämpade?
Puss

2008-04-23 @ 15:04:20
URL: http://trocca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0