Solig söndag

Då blir det byte av däck på bilen! Jag tar ansvaret, Henning är ute och jobbar. Som det ska vara. Jag får sitta här inne och läsa oviktigheter på internet. Igår invigdes grillandet hos Fredrik och hans nya ferrari-grill. Och jag kallar den ferrari-grill bara för att den var betydligt mer fancy än de där säsongsgrillarna vi köper varje vår för 150 kr. Och vi kan konstatera att det var snuskigt gott, och man behöver inte ens vara go på att grilla för att lyckas med den! Och som enda nykter på stället, så kastade jag in handduken och åkte hem vid 11. De där karlarna vet hur man blir fulla.. När dom sitter på varsin stol och tittar in i väggen och vinglar på stolen så är det dags att ge sig.

Imorgon ska jag ringa doktor, och försöka ta mgi till NAV och söka pengar. Får se om jag är uppe i tid bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0