Helgen avklarad

och tillbax till de normala rutinerna. Det vill säga måndagsteven, tisdagsteven osv. Vad skulle vi gjort utan den?! Måndagar och torsdagar är föresten bästa tevedagarna, så ni vet. I veckan ska vi ha fullt upp med barselgrupp, 6 veckorskontroll och samtal och blodprov på Rikshospitalet så jag ska få ge mjölk. Så mycket spännande vi pysslar med, så jag blir nästan nipprig. Jag sov fem timmar i rad i natt, inte pga jättetrött bäbis, utan snäll pappa. I alla fall såg jag ut som Dolly Parton när jag vaknade. Coolt.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Ja, slipper man bara mjölkstockning, så är det übercoolt. =)

2008-08-25 @ 17:18:54
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0