Jag är så jävla smart

Ibland känner jag mig bara så äckligt smart.
Vanligtvis brukar det betyda att jag inte alls är det.
Hjulet snurrar men hamstern är död.

Nya centret var riktigt fräscht. Fast det borde det ju vara med tanke på att det är nybyggt. Ska bli skönt när dte lugnar ner sig lite där och jag och Iselin kan gå på café och kasta kakor på andra mammor och dricka latte och jämföra bäbisbajs. För det är väl sånt man gör när man är mammaledig?!

Funderar på att skaffa pass åt lillapan. Så vi kan flyga flygplan å sånt. Typ till Sverige. Eller London.
Eller, ja. På äventyr. Kanske väntar tills hon ler på beställning, så hon får ett snyggt passkort.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Jo, värmeljus går det åt nåt tusental här över hösten/vintern... Ska jag tända alla stakarna, så blir det ca 600 ljus på en gång... Fast nu ska jag ju flytta, så nu ska de packas ner.

2008-08-22 @ 21:37:19
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: t0tta

Just ju, gör jag ingenting... Ska ju egentligen åka runt och sälja städmaskiner, men ekonomin tillåter inte skatt och försäkring att betalas... Så just nu går jag bara hemma.

2008-08-22 @ 21:40:25
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: t0tta

Men pappan till mina barn, ÄR ett riktigt stolpskott... Och hans sambo, är ÄNNU värre.. En tvättäkta häxa... Slåss och skriker och håller på.. Inte ens barnen gillar henne... Och pappan är olycklig med henne, men är så j-a rädd för att vara ensam, att han hellre är med henne, än ingen... Han är dessutom rädd för henne... Det är t.o.m så myndighetena säger att de inte har ett hälsosamt liv och förhållande.

2008-08-23 @ 15:10:27
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0