Mysbäbin

Jag har äntligen lärt mig knyta sjalen vi fick. Och stoppa i barnet i den. Helt kanon är den! Imorse fick jag lagat pajdeg och förberett middagen medans lillgrisen låg i sjalen och sov. Nu får jag porrsurfa så mycket jag vill, för hon ligger där och sover igen. Helt lajbans är det!

Ikväll ska vi ut på byn, om bestemor vill sova med Iselin. De brukar vara så ivirga på att få umgås med lilla barnet så det blir nog nemas problemas. Så kommer lillebroren ikväll oxå. Han brukar ringa och höra om han får komma, för att sen ringa och berätta att flygbiljetterna var billigare nån annanstans och att han inte alls kommer. Men det här gången så ringde han och sa att flyget redan var bokat, så då kan han inte ändra sig. Blir spännande, har inte sett han sen innan jag flyttade till Holland, för typ 200 år sen.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha awsome. värsta bra uppfinningen ju. Du blir som en modern afrikankvinna.

2008-08-31 @ 21:56:23
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: ullisen

wuff agge! (eller anna?) du imponerar ånyo. själva fick vi låna en sån där africana men göta petter det var tur det följde med en manual. tog ju en halvtimme att snöra på sig den. och då kom vi på att vi glömt ett moment och fick börja om. stoppade ner bäbin i fådd babybjörn-sele istället och det funkade mycket bättre för otekniska mig!



tjo!

2008-09-01 @ 00:08:08
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh vad mysigt hon ser ut att ha det däri! Önskar att någon kunde bära runt mig så idag. Jag är trött. Och har PMS.

2008-09-02 @ 09:27:28
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0