Tran

Eftersom min lilla gobit (även kallad bäbisen, lillgrisen eller Iselin) nu är en hel månad gammal (idag faktiskt) så ska hon nu börja äta tran. Jag tyckte att ska vi tvinga i flickstackarn nåt så hemskt så kan väl jag med ta det. Tills jag smakade och insåg att det är mer synd om barnet än jag först trott. Hon fick säkert i sig nån hundradel av en milliliter, resten hamnade utanför, eller i mitt ansikte för hon spottade ganska bra. Rom bygdes inte på en dag så vi får nog fason på det där så småningom.


Igår såg vi på Sweeney Todd, så himla bra och Johnny Depp är alltid en hit.
A grr.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Tran??? VAD är det???



Svar: Hahaha, nej det är väl ingen risk.. Det blir ett leende, ett hej och en puss.

2008-08-16 @ 15:57:16
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0