Yrkesgruppen from hell

Sen sist har jag hunnit med:
  • sova till klockan12
  • gå upp halv fem (inte samma dag då)
  • träffa svenska Anna med bäbis-Elsa som kom två dagar efter Iselin
  • ammat i värdens minsta butik (typ 10 kvm och 3 expediter på denna yta)
  • vart på krogen
  • klippt och färgat håret
Och den sista punkten leder mig oundvikligen till ämnet frisörer. Seriöst, varenda jävla gång jag kommer därifrån vill jag bara åka och köpa 15 mössor att dölja det fruktansvärda de lyckats med. Jag säger att jag vill ha det långt och de tolkar det som att de "bara" får klippa 1 dm. Jag säger att jag under inga som helst omständigheter vill ha något som kan liknas vid lugg och jag har ägnat hela eftermiddagen åt att stryka bort hårtestar ur ögonen. Förbannade jävla människor. En sak är det iallafall sjukt bra på: att ta betalt.

Sökes: vettig frisör. Let me know om du hittar nån.

Kommentarer
Postat av: ullrika

jag har hittat den bästaste pärlan. hon hade säkert tagit sig an dig och din kalufs. fast du får ju ta dig till västkusten då förstås.

2008-08-14 @ 21:53:35
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: mamma mu

Ja bästa frissan, det är ju helt klart Therese på allé 16 här i stan. Kom hit nästa gång. Hon är tamejtusan bäst alla kategorier!! Tänk bara hur snygg i håret jag är, fast det är klart - det håller sig nog mest bara den dagen jag varit hos Therese för jag är hopplöst okunnig och ointresserad av det där med hårsmet, fön, styling och sånt. Ska jag boka en tid?

2008-08-15 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0