Hemmafru

Idag har vi varit duktiga jag och Iselin. Vi har tvättat 5 maskiner med tvätt, vikt nästan lika mycket ren, torr tvätt, bytt alla sängkläder, diskat, städat, skurat och lagat mat. Hela dagen har vi hållt på! Däremellan har vi oxå hunnit leka, sjunga, titta i böcker och tugga på leksaker (mest Iselin alltså). Hon har blivit väldigt sällskapssjuk och tycker inte om att vara ensam. Således har jag altså haft sällskap varenda gång jag vart på toa. Tur badet är relativt nyskurat så jag vågar lägga henne på golvet där. Och nya tak att titta på är visst inte helt fel om man är liten bäbi.

När Henning kom hem åt vi god laxsallad och softade i soffan lite innan jag åkte på Ikea. Äntligen hade de den fina lekmattan som jag har velat ha till Iselin. Det är saker som gör ljud, sticker upp och en spegel! Stor hit visade det sig att vara när jag kom hem och Iselin till min stora förvåning fortfarande var vaken. Nu sover hon iaf och vi ska mysa i soffan för att orka med lördagen.

Ha en fin helg!


Man kan både läsa bok..


Och äta på den!


Gröt är gott! Och ska helst ätas med hela ansiktet.

Kommentarer
Postat av: ullrika

hoho! har säkert tjatat om det förr men go'boken är supernajs! nästan lika najs som din lilla badbäbi här under, shitpomfritt sicken sockerbit!

2008-12-13 @ 00:21:12
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Om jag inte minns helt fel så tycker även Iselins mamma om att titta på tak ;)

2008-12-13 @ 23:57:58
URL: http://saph.blogg.se/
Postat av: Mu Mamman

Å hon är helt underbar!! Men vad ger ni henne att äta, hon ser förskräckt ut..?

2008-12-15 @ 18:10:28

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0