Iselin för hela slanten.

Torsdag. Iselin tyckte idag var en bra dag att äta gröt med hela ansiktet. Och att vifta med händerna så gröten hamnade precis överallt. Tur jag hade tänkt mig att städa lite idag ändå :) Hon är så söt och snäll. Vaknar kvart i 8 varje morgon och vill ha mat. Sen kan jag få sova en stund till, för hon ligger snällt och pratar för sig själv och tittar ut genom fönstret tills jag tycker det är morgon 20 minuter senare. Hon börjar bli duktig på att lägga sig på sidan, men det fattas fortfarande en liten bit innan hon lyckas rulla runt. Är så spännande att titta på henne för att se om det är just den här gången hon kommer att lyckas.

Hon tycker väldigt mycket om sin nya lekmatta från IKEA. Saker som piper, prasslar och sticker ut. Jag tycker oxå om den, något mjukt att sitta på när vi leker tillsammans. Nu har jag lagt henne under julgranen. Hon är väldigt fashinerad av de röda kulorna som hänger och dinglar. Så funkar det ju finfint att hänga upp någon leksak som hon kan försöka få tag i!

Dagen body är en snygg sak hon fick av sin moster Sarah redan då hon låg i magen.
Och efter gårdagens bajskalas kände jag att det var ett ypperligt tillfälle att få använt den.






Underbara barn, du gör mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: t0tta

Vill inte förstöra glädjen, men IKEA-matta? Som du kanske vet, så åkte jag runt i 4½ månad och städade väl nåt 100-tal mattor.. Och det finns inget, inget, INGET som samlar så in i h-es mycket smuts, som just IKEA-mattor... Efter 1 månad, har du en halv sandlåda, med medföljande kattlort i mattan.. De är sanslösa.

2008-12-21 @ 18:48:02
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0