Ny dator!

Idag köpte jag alltså min nya baby, min dator! Den heter Sture och är skitsnygg. Vi kommer nog elt klart att bli himla bra kompisar! Iselin vaknade klockan tolv inatt och skulle absolut inte somna om. Efter lite bus i soffan så somnade vi allihopa vid ett-tiden. Då borde  vi alltså vara väl förberedda inför kvällen.
Lasse står i köket och lagar nyårsmiddag; hummersoppa, oxfilé och potatisgratäng med någon slags chokladkaka till dessert. Iselin är visst där och hjälper till hör jag..

Lasse var som vanligt pinsam när vi skulle handla, och tyckte att jag minst skulle få 10% rabatt. Tjejen i kassan såg lite vilsen ut och tyckte varför då, för att hon är svensk, sa han. Jag fick ursäkta honom med tt han inte brukar komma ut så ofta. "Man brukar pruta när man är utomlands"  försöker Lasse förklara åt mig när vi går till bilen.
Dessa karlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0