Äckligt!

Igårkväll när jag stor och beundrade den blivande kalaskulan i spegeln så upptäckte jag nåt ganska läskigt. Massa ytligablodådror över hela sidan (ni vet där man är som kittligast). Förskräckt och med viss avsmak var jag tvungen att undersöka min pojkvän för att se om det bara var mig dte var fel på. Men mycket riktigt, han hade oxå såna! Kanske ar det bara det starka ljuset på badet?!

Iallafall så kunde jag inte fortsätta undersöka fler folk för att se om vi var de enda, då det skulle kunna uppfattas som stötande. Så nu uppmanar jag dig att dra upp tröjan och undersöka hur du ser ut. Och juste, berätta åt mig vad du kommer fram til!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har tigerränder. Räknas det?

2008-02-27 @ 16:39:08
URL: http://saph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0