Äntligen fredag?

Min pojkvän ska på nåt med MTV (skitöntigt, jag vet) men hans kompis hade två gratisbiljetter och det var visst gratis alko så vad ska man göra.. Och vad ska jag göra?? Jag vill gå på bio, men alla mina två kompisar här är alkisar eller arbetsnarkomaner så mitt sociala liv är ytterst begränsat. Kul..

Och till min vänner som oroar sig över att inte förstå min pojkvän när vi kommer hem: sluta oroa er, inte ens jag förstår vad han säger särskilt ofta, det kanske är därför vi tror att vi har så mycket gemensamt :)

Jag lagade pannkakor till frulle idag. Alla dagar som börjar med p-caces är bra dagar. Överväger att öppna ett riktigt p-cacehouse här, som i Holland :) Vad tror ni? Skulle du komma och äta där? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0