Att diagnostisera sig själv

Eftersom den där apan till doktor inte ringt tillbaka som del ovade, så har dagen ägnats åt att läsa på internet och jag har kommit fram till vilka sjukdomar jag har (malaria och gula febern). Imorgon ska jag åka förbi deras läkarkontor och fråga vad fan de håller på med, samt informera dem om att om jag blir lovad att min läkare ska ringa tillbaka,så förväntar jag fanimej att han gör det oxå. End of discussion.

Imorgon ska jag oxå förbi jobbet. En av mina kollegor har visst saknat mig och vill se om jag fått mage. Och snäll som jag är (och stolt över lilla kulan) så åker jag givetvis dit. Sen ska jag oxå förbi fd jobbet och hämta brev av Matilda. Ja, imorgon är en dag då det händer mycket!

Jajuste, han kollegan jag ska säga hej till imorgon kom med en såndär guldkommentar för drygt 3 veckor sen när jag just fått reda på att jag var gravid, och att det var därför jag spytt som en gris i två månader. Jag får ett sms där han tycker att han inte skulle behövt jobbat för att han vaknat en gång under natten och spytt. Vaknat en gång, under en natt för att spy. Jag frågade om han tyckte att jag var rätt person att beklaga sig till, och mycket riktigt så ångrade han sig fort efteråt. Män alltså.. Man kan inte leva med dem, man kan inte skjuta dem.

Tur min pojkvän och den blivande barnafadern är snäll iaf, och åker och köper apelsiner åt mig, även fast jag väckte han (jag var sugen, vad skulle jag gjort??). Inte nog med det, han köpte oxå isglass med apelsin/jordgubbssmak för att jag tycker skitmycket om dom, och apelsinerna kanske inte var tillfredsställande nog. Killen är rätt klok :)




Juste, angående sjukdomarna jag har så
skojade jag, jag vet inte ens vad det är för symptom på malaria och gula febern, men de ska likförbannat få höra imorgon. Och titta på mitt kiss.




Kom nu sommarn, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0