En av livets jävligaste orättvisor

Är att jag, som var nyktrast i världen igår efter min pannkaksfrukost fick så äckligt ont i magen och bara kunde lägga mig i sängen igen och må snor-illa. Sen när börjades människor straffas för avhållsamhet?

Jag lagade iaf två pannkakor till frulle. Snuskgott med banan och grejer. Sen har jag ätit isglass. Två stycken som sig bör, när jag inte är den enda som vill ha :P Jag har hört ryktas om att idag innebär städning. Jag tycker det är ganska rent här, så jag tror jag ska baka en kaka istället. Om magontet går över alltså.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är hämnd för ditt tidigare leverne!

2008-02-25 @ 00:50:35
URL: http://saph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0