Helgen som var

har tillbringats i sængen. Har inte orkat røra mig alls føren idag, då jag och Henning åkte till Strømmen och køpte kinakæk. Blir Umeå till påsk vilket jag ser fram emot. Ska bli kul att kolla på hus och kompisar och bæbisar!

Imorgon ska jag førsøka få klipptid och får tag på en jævla lækare. Allt ska man tydligen behøva ringa och tjata om, inkompetenta jævla as ær vad de ær.I lørdags var det føresten en intressant artikel i en av tidningarna, om hur lækare sm inte ær uppdaterade och føljer upp sina patienter inte får den hjælp de behøver, før att kollegor ær rædda før at påtala deras brister. Typ iaf. Tack så jævla mycket før dte sæger jag bara..

Sen så har vi oxå sett Singing Bee. Det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0