Sleepless in Kolbotn

Imorse kl 5 vaknade jag. Klockan 7 gav jag upp førsøken att somna om och gick upp och åt frukost. Klockan 10 var jag færdigt med precis allt jag kunde tænkas komma på att gøra på internet (inklusive 15 test om vilka sjukdomar jag har osv). Meningsfullt? Njae, inte direkt.

Nu har jag ætit frukost før andra gången och ær om møjligt ænnu mer rastløs. Mina meds ger mig skumma drømmar och ibland så glømmer jag bara bort saker som hænde før nån timme sen. Man kan inte få allt misstænker jag.

Ska førsøka få med mig karln ut på en promenad innan jag måste duscha och bege mig ut mot nya æventyr.



Måste bara lægga till det bæsta kortet ever.



Det ær 30 grader varmt, jag sitter i en solstol och slappar och løser korsord. Glømde jag sæga att jag jobbar?
Så skulle man alltid haft det på jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0