Den bästa komplimangen

måste jag oxå berätta om ju!

Det hela utspelar sig på Arlanda, terminal 2 när jag ska betala en flaska whiskey och en stock snus. Mitt flyg är en jävla timme försenat, jag har ont i hela kroppen och svettas värre än en maratonlöpare i en bastu. Jag och tjejen i kassan börjar prata om kalaskulan, när jag betalat färdigt och ska avsluta samtalet så säger hon:

-Ja, men du ser iaf strålande ut!

Och det har jag levt på ända tills igår, då sambon kommer hem med en bukett rosor och choklad, bara för att jag varit så snäll. Ibland har man det för bra :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Men jag säger ju att du verkar vara snuskigt fräsh för att vara gravid! ;-)

2008-06-21 @ 22:47:26
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0