Flera nyanser av irritation

De två senaste nätterna har jag vaknat vid 4 halv 5 tiden och inte kunnat somna om. Det är skitirriterande, för man kan liksom inte gå uppvid den tiden ändå. I jämförelse är halv 7 världens sovmorgon.

Just nu ligger min dotter och trycker och sparkar uppåt på mina revben. Sådär lagomt så man börjar må illa som fan och bara vill smaka på frukosten en gång till, enda skillnaden är att denna gången blir det på vägen upp.

Det är förövrigt nåt fel på min mobil. Ibland går det inte att ringa till den. Det är störande på två sätt, varav det första är att det blir dyrt att ringa upp alla hela jefla tiden och jag kan missa nåt viktigt. Jag tror jag ska köpa en ny telefon till mig själv i juni present. Synd jag inte vet om någon bra. Kanske bara går och tittar efter en rosa..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Rosa telefoner är bäst, det är ett välkänt faktum. Hittar du en rosa slå till då för tusan, det är ett tillfälle som kanske aldrig kommer igen.



Jag var väldigt inne på att skaffa en röd mobil. mmm fint RÖD!! hittade den älsklingen i en lokal affär. men så var de slut när jag äntligen hade pengarna, de fina. Så jag fick ta en tråkig silver istället. Då kastar jag den i golvet så den går sönder och jag får köpa en ny, fin.



Haha anledningen till snorkligen är enkel: var gör man inte för sin kära syster? Hon var rädd att bli uppäten av en haj så då fick jag vara där och hålla dem på avstånd.

2008-06-08 @ 07:26:21
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0