Rastad på stan

Idag regnar det och är kallt ute. Jag är mycket nöjd. Speciellt som man slipper ha dåligt samvete för att man hellre petar sig i ögat med en snus än går ut. Jag och mamma gick en stund på stan innan det började regna. Handlade lite bäbi-tyg (förmodligen ska jag inte sy en bäbi, utan sak till liten bäbi i magen) och diverse andra attiraljer. Så var vi förbi hotell Gamla Fängelset här i stan, och fick guidad rundtur av min moders båjfränd. Jag trodde inte det skulle vara så spännande alls, men blev riktigt impregnerad över hur fint det var! Jag har oxå köpt vattenmelon, och vore det inte för att vi skulle ha palt till middag så hade jag käkat upp den redan. Så nu vet ni vad jag har gjort idag så ni slipp sitta hemma och fundera er blå i ansiktet över det.

Så har jag kikat på mobiler. Det var jobbigt, för jag fattar ungefär ingenting av de där specifikationerna som står. What to do what to do. Kan vara kul om det faktiskt skulle gå att ringa till mig. Inte för att nån gör det, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

1. Jag ÄLSKAR folk som använder ordet impregnerad istället för imponerad.

2. Är palt gott?

3. Jag skulle ringa dig, om jag hade haft ditt nummer!

2008-06-10 @ 02:00:48
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha! Jag hade också ringt. Förmodligen hade jag lagt på luren första gången du svarade, men efter att jag samlat mod till mig så hade vi pratat i timtal och blivit de bästaste av vänner! Det är jag säker på, moahahaha!! Galet psykoskratt

2008-06-10 @ 04:50:33
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0