Att längta sig galen

efter våran egna lägenhet gör både jag och Henning. Efter middagen idag åkte vi först till Vinterbro och kikade i inredningsaffärer. Hittade både pyntkuddar och gardiner och sänkläder till bebis som vi ska köpa sen. Inte hade jag trott att min karl brydde sig så om hur det såg ut hemma! Jag har iaf blivit glatt överaskad av det. Vi insåg att vi var alldeles för ivriga för att åka hem, så vi körde till IKEA. Hittade ett vardagsrumsbord och drömde om våran säng vi ska köpa sen nångång. Den här gången vågade jag inte vänta längre, utan köpte bäddsetet och lampan till lillbebben som vi så gärna vill ha.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag längtar iaf till ni kommer hit. "Snart" är ett relativt uttryck har jag upptäckt. Jättefin lampa till bebisen!

2008-03-14 @ 13:19:51

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0