Att sova med spritfabriken

Ja, min pojkvän var ju på det där MTV skräpet igår. Det hade visst sugit apröv och inte ens varit gratis alko (vilket var den enda anledningen man ville dit at all). Klockan 11 fick jag komma och hämta han, så åkte vi hem. Sen satt vi uppe i några timmar och pratade med hans föräldrar, där pappan hans var tårögd av glädje över att äntligen få bli bestefar.

När vi nu väl kom i sängs, sov jag skitdåligt, för att Henning luktade som om han hade badat i ett badkar med sprit och diverse äcklig alkohol. När vi vaknade, mådde jag illa som fan och hade apont i huvet. Passiv drickning? Ja, det tror jag. SKa han ut fler gånger får han sova på soffan, han trägs så jävligt när han druckit oxå.

Idag var jag på stan, köpte ett par sånadär mamma-byxor till, underkläder och lite stuff på apoteket. Sen så fickjag även reda på att jag kan äta maki, så jag blev svinlycklig och var tvungen att göra det.

Nu sitter vi då här igen, ser på teve och äter lördagsgodis. Jag äter efter regeln en åt mig - en åt bäbis, så jag ska ta en till nu tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0