Blåjävlaonsdag

Eller vad fan det nu är för dag idag.
Jag hatar mitt jobb ochden nya nazistregimensom är införd. Bara för att jag vägrar att hänga upp mitt liv, och på fullaste allvar gå omkring dagarna i ända och inte klura på varför jag inte hade tillräckligt högt snitt (enligt min chef, som håvar in alla pengar) på salg av biltvättar. Ja, ni hörde rätt, säljer man inte tillräckligt dyra biltvättar så blir det liv i stugan. Seriöst, få folk att göra det de ska istället för att hänga upp sig på en sån skitgrej. Idag fick jag iaf höra att jag inte lever upp till förväntningarna som sattes på mig efter min intervju. Kul att höra? Och vem tror att jag på fullaste allvar någonsin kommer att gå tillaka dit och tycka att det är kul??

Dra ballarna i gruset och kalla mig Sally.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0