Efter en dusch

ville jag bara upplysa er om:
  • att jag luktar jordgubb = hur nice som helst
  • jag borde duscha oftare


Mina toppar och linnen börjar nu bli för korta för den växande magen, somvill sticka ut titt som tätt. Vi upptäckte det igår, vilket fick min pojkvän att likna mig vid en lönnfet fjortis. Skitkul kanske man kan tycka, men jag blev lite lessen, så det kallenamnet kommer inte upprepas.

Om 50 minuter börjar Singing Bee, vilket följs av Wallander, på svenska 4an. En helkväll med andra ord. Och efter dagens aktiviteter så är det ingen som tror jag orkar hålla mig vaken längre än till nyheterna. Snart ska vi oxå äta muffins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0