God morgon världen

Borde egentligen ha gått upp lite tidigare imorse, med tanke på att imorgon ska jag jobba igen. Klockan 08.00.
Uschiamej. Det är tidigt. Och i och med att jag numer delar min kropp med en annan, så ska man tydligen äta frukost och hela kittet, och inte vara sådär äckligt egoistisk och skita i det bara för att jag vill sova de där minuterna längre. Vuxet? Jarå.

Nu är det inte så länge kvar tills vi åker till Umeå. Vi skulle till och med få ta föräldrarnas bil upp, då de skulle ha systerns bil och hund over påsken. Hur jävla tur får man ha?! :) När vi kommer hem ska vi gå på baby-affärer, godishuset och coop. Shit vad jag längtar efter svensk lösviktsgodis.

Idag ska jag oxå duscha.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

godmorgon på g ;D

2008-03-02 @ 13:05:12
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0