Dan före dan, eller nåt

Imorgon är det 17e maj. Jag tror det är ungefär som Norges födelsedag eller nåt. Vi har iaf köpt jättemycket god mat och ska grilla tänkte vi. Synd bara det är lovat kissväder. Fast jag har en snygg regnjacka så det gör inget.

Henning var ute igår med sin klass, och vid fyra-snåret sådär skulle han smyga sig in i sängen, och hade förmodligen planerat stora lögner till idag, om att han kom typ apsiluuuuut senast halv två. Yeah right, jag brukar vakna av att jag andas för högt, så att en småfull elefant skulle lyckas smyga sig in i sovrummet när jag sover är föga troligt. (Inte elefant pga av storleken, men av smidigheten. Han har nog en del blåa tår idag).

Det jag ville komma fram till var att jag är lite nervös för imorgon. Jag vet som inte vad man gör om man inte super sig snorfull redan när man vaknar. Det är väldigt viktigt att det här blir rätt, jag vill ju inte bli dumpad bara för att jag råkar göra värsta pinsammaste no-no grejen.

Kommentarer
Postat av: mumlan

GRATTIS Norge! Jag tror säkert att många firar spiknyktra, och har minst lika kul - definitivt kuligare dagen därpå =)
Dessutom kommer man ihåg hela firandet också! Pinsamma grejer finns inte..

2008-05-17 @ 12:45:28
Postat av: ullrika

haha! det var tydligen hårt party :) du är bloggförsvunnen!?

2008-05-18 @ 16:15:56
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Petra

Vad sjutton hände egentligen?! =) Vart är du??
(Förlåt den lama ordvitsen - kunde inte mostå.)

2008-05-19 @ 09:49:09
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0