I'm alive

Inte supit bort mig, eller något annat opassande. Strax efter förra inlägget skrevs beslöts det snabbt att vi skulle åka till Hennings föräldrars hytta (stuga), och fira 17e maj. Lite samtal ringdes, mer mat köptes, kläder packades och så drog vi en texas så vi fick ta föräldrarnas betydligt nyare bil. Piiis åf käjk. Sen var vi på väg.

Fredagkvällen spenderades med hockeytittande, monopolspelande och chipsätande. Jag har så svårt att hålla mig från godsakerna, de bara ligger där och bönar och ber om att jag ska äta upp dem, helst alla på en gång. Och i såna fall lever jag efter budordet "Enda sättet att bli av med en frestelse är att ge efter för den.

Henning vann iaf monopolandet, ganska överlägset. Det resulterade i att jag tvingade han till ett monopoläktenskap med mig, och således fick jag även hälften av tillgångarna. Man får inte vara dum.

68193-80 68193-79


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha monopoläktenskap!! du är inte lite smart du! detta noteras mentalt då jag kommer ha mycket användning för det i framtiden. Jag är nämligen en notorisk förlorare i monopol. och alla andra spel med för den delen...

2008-05-21 @ 08:40:21
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0