Jag såg en kändis!

Efter att ha legat i sängen hela dagen igår och tyckt synd om mig själv, så pallrade jag mig upp och vid drog på IKEA. Det var dags att köpa bäbi-säng, madrass och sånt. Så råkade jag hitta väääärldens finaste bäddsett (igen) och dte fick jag oxå köpa. Iallefall så var vi så hungriga när vi kom till restaurangdelen så vi skulle äta lite mat. Och när vi siter där och tuggar och tillfredsställer våra magar, vem ser jag då, om inte hon som var med i norska "Mamma söker kjäresta"  och henns båjfränd som hon hittade i programmet! Med brist på social träning i det senaste så höll jag på och pekade och hade mig tills Henning sa åt mig att skräpa mig. Sen nöjde jag mig med att bara asglo och tycka att det var veckans häftigaste händelse. Och det var det ju.

Kommentarer
Postat av: ullrika

jag blir lite orolig för dig girlie... fast så länge du är rolig skrattar jag ;)

ps. vad gulligt att du också skriver bäbi!

2008-05-21 @ 23:54:40
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: joel

Bad du inte om autograf!!!???

Eller slickade honom på hakan?

Det är ju det man har kändisar till...

(håkan milds haka smakar strössel)

2008-05-23 @ 13:32:22
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0