Lördagen vi alla väntat på

Dagen då de lovat 27grader varmt här, och dagen då jag fyller år och på riktigt tar steget in i vuxen världen (det hade jag tänkt vänta med nåt år till, men i och med lilla bäbis intåg i mitt liv så kan jag ju lika gärna tjyvstarta.) I och med det där födelsedagandet så har det varit ett evinnerligt tjat på vad jag vill ha i födelsedagspresent. Lydigt (om man nu kan kalla det lydigt efter tre dagars intensivt tjatande som avslutades med hot om inga presenter alls) satte jag mig ner och knåpade ihop en önskelista:
  • lavemang
  • vattemelonträd (var kommer vattenmelon från? Knappast från träd, det skulle ju vara livsfarligt att få en sån i huvet)
  • 3 veckor i Mexico
  • Säsong 5 av Grey's Anatomy (den säsongen jag inte sett, och inte är inspelad än)
  • slav som tar sig av all diskning, städning och tvättning.
Jag misstänker att jag inte ska förvänta mig så mycket alls. Och orkar jag har jag hittat recept på daim och banantårta som jag kanske eventuellt orkar baka. Under förutsättning att sista punkten på min lista blitt uppfylld, jag lär ju knappast orka både baka och diska.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tror meloner växer som pumpor och gurkor..
på marknivå..

http://62.183.134.107/biolan_sivustot/biolan/image/puutarha/vesimeloni_sugar-baby.jpg

Google ÄR min bästa vän.

2008-05-29 @ 16:59:16
URL: http://leben.blogg.se
Postat av: ullrika

shitpomfrit! läge för grattis snart då?

tjohoo!

2008-05-30 @ 00:10:07
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0