Nöden har ingen lag

Jo tack, jag har visst fått feber oxå. Mysigt. Men Henning har åkt och hämtat paracet till mig så snart ska jag mysa.

Vi skulle laga tonfisksallad till middag, här hos has föräldrar som är bortresta. De har byggt om köket, så vi hittar inte längre någonting. Inatt till exempel så tog det en kvart att hitta våffeljärnet. Den här gången var vi ute efter en konservöppnare, såvi fick tonfisk till tonfisksalladen. Det blir som lite godare då. Vi hittade den iaf inte, så min handyman plockade fram en kniv, och resultatet, ja det ser ni här:


Resultat är det som räknas. Det vet alla. Vi fick våran tonfisksallad tillslut, och nu ska jag lägga mig och kolla hockey och vänta på att de där tabletterna börjar fungera.

Kommentarer
Postat av: Fröken Wallenberg

Oj, varför vill man ha ett våffeljärn mitt i natten?
Slå in skallen på inbrottstjuvar?
Gravid-cravings?

By the way så har du en roll nu ... feta håriga troll var lite för brutalt men lite kagge blev det ... och rätt mycket kredd. : )

2008-05-11 @ 21:03:45
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: ullrika

shit! det ser farligt ut! men, haha, en hungrig och gravid kvinna ser till att få mat. om inte själv så genom sin man :)

2008-05-11 @ 23:33:03
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Joel

håller med ulrika. ser fan livsfarligt ut.. akta pulsådern..

2008-05-12 @ 02:23:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Hanna

Alltså.. ditt namn är så himla missvisande. När jag såg ditt namn trodde jag jättelänge att denna Agge bara var en fet karl, men icke.

Thailand åker man till bara för att kunna säga:
"Äh, så tog jag en sväng förbi thailand också för det ligger ju PÅ VÄGEN HEM!" ;)

2008-05-12 @ 12:48:03
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0