Norrmän irriterar mig

Alltså, jag börjar bli lite less på norrmän. Iallafall de yrkesutövande varianterna som jag måste ha att göra med. Var i slutet av april och tömde ena armen på blob på min läkares inrådan och lämnade sen läkarstationen med löftet "vi ringer om nåt inte är som det ska". Tjenis penis, i tisdags när jag var dit (en månad efter proverna) så blir han nästan lite stött för att jag inte äter järntabletter, då mina provsvar tydligt visar att mitt järnvärde är väldigt lågt. Sen är han bara allmänt sämst på att förklara saker åt mig, så när jag frågar vad ett eller annat innebär, så svarar han bara med någon annan medicinsk goja. Precis ja..

Sen är det tydligen jäääävligt avancerat att skaffa internet till vårat hem. Så avancerat så man blir deprimerad av mindre. Ni där hemma trodde väl inte på allvar att jag kommer upp bara för att besöka er? No way, jag tänker låsa in mig på mitt rum och bara hänga på internet, all day long.

Annars är vårat vatten avstängt idag. Hela jävla dagen, därav denna utflykt till internets hemland (Hennings föräldrar). den lilla detaljen om att vattnet skulle vara avstängt fick vi reda på igårkväll. Bättre sent än aldrig misstänker jag, men det förstörde ju givetivs min duschplan, så jag var tvungen att duscha en hel jävla dag tidigare än planerat, vilket jag aldrig tycker är kul. Man blir som så blöt och hela ens planering går åt pipsvängen.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Utan vatten en dag. Hah. Testa två veckor. Vilka lortgrisar vi var. =)

http://kotteby.blogg.se/2008/may/allting-bara-kranglar.html

2008-05-29 @ 14:12:39
URL: http://kotteby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0