Norrmän på toa

Med hänvisning till tidigare bild på fem norrmän inne på toa samtidigt så kan jag berätta att det var en kurs i hur man använder toaletten på rätt sätt. De var alla så ivriga, och skrek jag skulle komma och ta kort. Normala? Nej, men hade de vart de så hade jag inte haft nån att umgås med.


Det var tal om ytterligare en hyttetur till helgen. Men efter att jag berättat åt Henning att enda chansen att vi åker dit är om han är spiknykter med mig, så var det tydligen inte alls en sån bra idé. Deras hytteturer går ut på en enda sak, att dricka sig snorfull. Och enda chansen att man orkar umgås med dem då, är att man är precis lika full själv. Så vi stannar nog hemma och ser på melodifestivalen och dricker cola (guds gåva till mänskligheten).

Kommentarer
Postat av: Joel

Fy fabian va roligt

2008-05-22 @ 21:23:12
Postat av: ullrika

att va med fulla människor har sin charm. för att uppleva denna till fullo bör man också själv vara berusad. gissar jag?

2008-05-22 @ 22:13:53
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: ullrika

Tycker jag ser en liten bajskorv.. anna?

2008-05-22 @ 23:25:05
Postat av: Linus

På ett café är en Nordmann och äta frukost, och bredvid honom sitter en svensk som tuggar tuggummi.
Uninvited svenska börjar en konversation: "Spiser norrmännen faktiskt hela brödet?"
Den norska medger motvilligt frukosten ligga och svarar: "Ja, självklart!".
Svensken spelar med tuggummi i munnen och säger: "Vi är inte med oss, med oss i Sverige vi äter bara det innersta av brödet. Brødskorpene finns samlade i en container, bearbetas och formas till croissanter och säljs till Norge."
Den norska höra lika långt. Svensken leende och frågar vidare: "Spiser också bevarar brödet?"

Medan den svenska tugga tuggummi mellan tänderna, säger han: "Inte hos oss, med oss i Sverige äter vi bara färsk frukt till frukost. Bald och resterna samlas i en behållare, gör sylt och säljs till Norge."
Nu har det varit Nordmann tur att be!
"Säg mig en sak," frågar norska. "Har du också kön i Sverige?"
Svensken leenden och svar: "Ja, naturligtvis har vi sex i Sverige!"
Den norska lutar sig över bordet och frågar:
"Vad gör du med kondom när de används?"
"De kastar vi!", Svenska.
Nu nordmannen verkligen att le.
"Inte hos oss, med oss i Norge, alla använda kondom samlades i en container, bearbetas, smälte och säljs till Sverige som tuggummi!

2008-05-23 @ 14:31:52
Postat av: Joel

Peters fru är på sjukhus. Hon är i koma. Man tenderar att tvätta henne och när hon tvättar hennes kjønnsdeler ökar hjärnans aktivitet ...

Do säger till Peter att vissa oralsex nog att få henne ut ur koma. 10 minuter efter att han kommer ut. "Konen är död .." säger han. "Jag tror hon var kvalt ...!"

2008-05-23 @ 14:40:46
Postat av: ullrika

"kvalt"?

taskigt att missa poängen pga dåliga språkkunskaper...

2008-05-23 @ 23:56:35

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0