Sådan värme

har aldrig skådats. Helt jävla crazy bananas. Försökte mig på lite kos i solen, men höll på att dö efter fem minuter. Gav upp idén om att käka på Aker Brygge, är lite smått allergisk mot folk nuförtiden och det stället lär ju utan några som helst tvivel vara överbefolkat. Istället åkte vi och köpte räkor, loff, grillkorv och diverse annat mums. De flesta hade övergett badstranden, och efter en liten promenad hittade vi hård klippa att sitta på. Lätt godaste och skönaste middan på länge. (Tills det kom nå retards och satte sig tre meter ifrån oss, med sin jävla äckelgrill så det inte skulle blåsa dem, men på oss och skrek och var odrägliga. Jag höll mig snäll, för jag vet hur mycket Henning skäms annars). Fast vi fick mat iaf och det är det viktigaste.

image101



Nu jag så less på att svettas som en apa, så jag tänker fortsätta ligga i soffan med airconditionen på. Möjligtvis kan jag sträcka mig till att se en film, men där går gränsen! Visst var det föresten en tjusig tårta min käre sambo lagat åt mig!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, blommorna var sweet.
Förstår inte hur folk lyckas måla sådär genom msn. :/

Varsegod, hoppas dagen var bra trots grillincidenten. Tårtan såg apgod ut.

2008-06-01 @ 10:05:58
URL: http://leben.blogg.se
Postat av: Mikaela

Fyfan för dig.. känner mig faktiskt oroväckande bra.
Väntar på smällen.. den bör komma snart.

*ryser*

2008-06-01 @ 14:12:14
URL: http://leben.blogg.se
Postat av: Hanna

vafaan är det sol i hela jävla skandinavien för men inte här!! jag kommer hem från australien och thailand, blek som ett lakan och möts av pepparkakor på flygplatsen. Det är en galen galen värld :P

2008-06-02 @ 13:58:28
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0