Sommar utav bara faan

Jag är blöt. Hade man haft lite fantasi hade man kunnat tro att jag smörjt in mig i nån slags olja för att se sådär sexig ut som alla damer i bikiniannonser. Är man lite mer realistisk så antar man bara att det där glansiga är lite mindre sexigt svett. Speciellt efter en tur i våran lilla röda bil, där aircondition inte fanns som tillval. Men jag klagar inte, acknej. Jag önskar bara min bättre och mindre tjocka hälft gick med på att vi skulle dra på hytta så jag får sitta vid havet och plaska fötterna och ducka för måsskit.

Vi käkade föresten på Subway idag. Det var en typ 50+ snubbe där med sin morsa. Efter han köpt sin macka upptäckte han att det inte fanns kaffe, vilket resulterade i ett jävla bråk, de gick därifrån och snart kom han tillbaka och det såg ut som han tänkte slänga sin macka på den stackars tjejen bak kassan. Jag vet inte varför han ändrade sig, han kanske bara insåg att det skulle vara att slänga bort pengar, men bruden i kassan slapp iaf gå runt med dressing och paprika i håret resten av dagen.

Idag fyller Junior 20 år. Grattis till henne, och dagen till ära så visar jag denna tjusiga bild på henne:
image96

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, det ena ledde till den andra.
Slutade dock med att jag var lite för intim med en annan B-kändis. :/'

Ack så underbart det var att vara 18.
(låtsas vara gammal och livserfaren)

2008-05-30 @ 16:39:32
URL: http://leben.blogg.se
Postat av: joel

Ich bin ein Kinderspiel im Wind ohne Fis

2008-05-31 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0