Full rulle på söndag

I morse skickade vi iväg min mormor och moster norrut, hem till Gällivare. Sen var det bara att klä på sig och barnet och ut och röra på sig. Vi gick lång tur, runt halva stan innan vi kom hem och drack mer kaffe. Japps, ryktet är sant jag har lärt mig att dricka kaffe! Jag lärde mig det i fredags när jag kom hit och jag är riktigt stolt över mig själv måste jag säga. Sen har vi käkat middag med Naima och Tristan, lekt lite inne och ute i lerig lekpark, skickat hem Stockholmarna och nu sitter vi framför teven och ser på svenska Singing Bee. Pinsamt värre. Har varit en bra och händelserik dag. Kul att ha grejor att göra hela dagarna för omväxlings skull. Lite trist bara att H inte kunde följa med till Umeå den här gången.





Kommentarer
Postat av: t0tta

Har inte sett Singing bee.. Men inte kan det väl vara pinsamt?

2008-11-09 @ 21:48:53
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0