SURPRISE!!

Imorse klockan efter sex nångång gick jag upp, fixade till mig och barnet och drog till Gardermoen. Nu, många timmar senare har vi äntligen landat i Umeå! Det hela bestämdes för typ två månader sen, men har hållts superhemligt då målet var att överraska min mamma som fyller 50 till veckan. Och överraskad blev hon alltid. Hur kul som helst! Jag har känt mig så lömsk när jag gått och vetat om det hela tiden när hon frågat när vi ska komma och hälsa på och jag har svarat jag veeet inte och sett oskyldig ut. Nu är vi iallafall här och jag är hungrig som tolv vargar. Hoppas det blir mat snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0