Det snöar för första gången i Oslo!!

Eller inte. Men man kan ju tro det med tanke på hur många bilar vi har sett avkörda. På en kilometer var det fyra avåkta bilar och en lastbil. Radion och teven berättar om totalt trafikkaos från alla håll in och ut av Oslo. Hur kommer det sig att alla blir precis lika förvånade varje år? Det är inte så att det är en nyhet att det kommer snö och att man kommer behöva vinterdäck när temperaturen kryper neråt noll.

Sen kan jag ju passa på att spy lite galla över idioten som kommer och kör längs den lilla vägen upp till H´s föräldrar. Det är en brant backe med en skarp kurva, och den jag misstänker är lite smått retarded kör i säkert 140 (nästan iaf), sladdar och tror han äger vägen. Kul när man kommer gående där med en hund eller en barnvagn och håller på bli påkörd. Nej, ser jag han en gång till så ska han få sig en riktig avhyvling, hans egen mamma verkar inte ha lärt han nått, så nån måste ju uppenbarligen göra det.

Härligt att vakna upp till snö!!


Okänd smartskalle som missat att svänga i kurvan.
Lägg märke till hur staketet är formad runt fronten av bilen.


Kommentarer
Postat av: ullisen

precis som jag skrev hos Hanna: aj löv snö!!

2008-10-29 @ 17:25:45
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Hanna

We all love snö!! :D :D



Jag vet.. jag älskar lägenheten. Det är därför jag så gärna vill bo kvar :) Och livet kommer bli så grymt mycket lättare nu när Tomas flyttar ut ;)



Jupp.. fixar designen själv.. hedern som grafisk designer tillåter inte något annat!

2008-10-29 @ 23:56:58
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0