Helgen i sammandrag

Jag och the little pig vaknade för drygt en timme sen. Varför göra måndagar värre än de är liksom. I fredags var jag och Henning ute på våran första dejt ever (ungefär). Vi käkade på Big Horn Steakhouse och gick på en av barerna där vi var stammisar i ett annat liv och tog en öl innan bion började. Nya Arn-filmen, bra som tusan.

I lördags var vi på 85 års kalas med massa mat och folk. Väldigt trevligt i små doser. Kvällen sen ägnade vi åt att spela Buzz där jag ägde (helt sant, fråga vem som helst!) och se på töntiga familjefilmer. Gick och la oss skamligt tidigt.

Igår var Iselin inte alls så nöjd. En hel del skrikning och ont i magen för att någon (jag nämner inga namn) smällt i sig två avocados med massa räkor och krabba på under lördagens kalas. Det fick vi givetvis ångra bittert. Ännu hemskare är att lilla apan min har börjat gråta riktiga tårar, så allt det onda ser genast mycket ondare ut.


Nu ska vi klä på oss och bege oss ner mot Kolbotn torg där vi ska träffa några andra mammor och deras små korvar. Iselin är en hel månad yngre än den äldsta, och jag 12 år yngre än den äldsta. Men vi har trevligt ändå, dricker kaffe och jämför bäbisbajs typ. När jag kommer tillbaka tänkte jag lägga in några tjusiga bilder från mobilen. På Iselin givetvis.


Kommentarer
Postat av: spiderchick

då längtar jag tills du blir president! =)

2008-10-06 @ 12:36:51
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Vilken tur att du är barnledig, ni har ju fullt upp varenda dag!

2008-10-07 @ 09:00:17

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0