Hur man får tid att blogga

med en liten tremånaders ät- och bajsmaskin. Den frågan får jag alldeles för ofta (typ aldrig, men jag kan ju svara ändå!)

Steg 1. Gör upp en eld. Förslagsvis i lämplig öppen spis speciellt avsedd för detta ändamål.
Steg 2. Placera babyn i närheten av denna öppna spis. (OBS! I närheten av, inte I)
Steg 3. Har du nu gjort detta riktigt kommer babyn att snällt ligga och fashineras över flammorna så du kan skriva meningslösa inlägg på din blogg.




Det enda prolemet är att hon har så gulliga ljud för sig när hon ligger där så jag vill bara gå och pussas på henne.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Svar nummer 2... Ingen aning... Jag har väninnor som pysslar med sånt.. Fast visst finns det kurser man kan gå.. Finns i Hbg, så det borde finnas i Oslo också.

2008-10-15 @ 17:27:46
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: M Mu

Det finns ingen som hinner så mycket på så kort tid som småbarnsföräldrar. Orken är det heller inget fel på, å när man väl fått in blogg-svingen så tar det ju inte många minuter?

2008-10-16 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0