Kattmat ränner på byn igen!

Igår hade vi tjejmiddag, minus bäbistjejerna. Vi drack alkohol och inget stackars barn ska behöva se sin gamla morsa på fullan. Vi käkade sushi (som Nettan uttryckte sig; "jag kom just i min egen mun") och ostbricka. Vi drack irish coffes och sangria. (Och öl och vodka battery). Sen drog vi på Yatzi, såntdär ställe som är halvvägs brunt, och så spelar de taskig musik och har litet dansgolv. Vid ett-tiden insåg jag att jag inte alls var tillräckligt full för att orka med snorungarna som var där (20-års gräns, jag är gammal!) och begav mig hemåt. Idag är jag frisk som en kråka, vi har redan vart på affären och allt. Det är skönt att kasta in handduken och gå hem tidigt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Jaha du, det där är verkligen vuxenpoäng! Det är otroligt, men för alla kommer den tiden när det är roligast innan man går ut nånannanstans. Och vad som är viktigt förändras också med tiden...

2008-10-12 @ 16:53:00
Postat av: Petra

Låter som en lovely förfest! =) Och förfester är oftast den bästa biten numera... ;-)

2008-10-13 @ 06:28:07
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0