Lurad!

Min mamma tror jag har något som kallas grundkondition. Jag tror att allt av sådant försvann i samma veva jag flyttade till Holland och fick dygnet runt tillgång på billig alkohol. Aja, hon kan ju få leva i den villfarelsen. I alla fall så har Iselin sovit över hos besteföräldrarna inatt, och jag sov klockan runt. Minus tre (eller var det fyra?) gånger som jag var upp och pumpade. Crazy bananas. Men inte fan blev jag nå friskare för det.

En gång i tiden, för inte allt för länge sen så började Norwegian flyga till Umeå. Svinglad var jag, både billigt och snabbt! Och vad gör de asen då? Jo, de lägger ner de turerna! Besvikelsen är stor, och hade det inte varit för att jag själv såg hur tomma de flygen var (vem vill till Umeå alltså) så hade jag skrivit ett långt klagobrev till deras VD. Nu gör jag alltså inte det.

Jag nöjer mig med att kramas med min älskade lilla tvåmånadersbäbi som jag saknat hela natten och dagen!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Nä men nu går du väl för långt? Om nu ingen nödvändigtvis vill till Umeå, så vill faktiskt JAG till Oslo - kanske skulle jag skriva klagobrevet? Och det går inte att boka längre fram än 25 oktober heller, det är ju snart! Tänker norwegianerna lägga ner fler linjer så blir jag otröstlig... När nåt äntligen verkar bra så slutar de med sånt suck Men jag ska nog hitta nåt annat bra så vi kan ses snart.

Å för det andra så tror jag visst att du har grundkondis kvar, det är piis åvv kejk att återhämta den med alla dina trilleturer till internettuppkopplingen. Sådeså. Mej vara optimisten =D

Krya på dig! Kram till alla.

2008-09-18 @ 10:05:10

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0