Tjena moss!

Karlar som är förkylda måste vara det mest patetiska som finns.

"Jag tror jag döööör så mycket feber jag har, minst 40 grader!" Betyder att kroppstemperaturen är aningens förhöjd för att det är kvällstid och vederbörande ligger under tre filtar.

"Gör det ont i bröstet när du hostar? Det gör ont i bröstet! Är det normalt? Ska det vara så?" Är ungefär samma sak som att de har lite slem i halsen.

Eftersom min lillebror har vart inneboendehos oss nu så har jag inte bara en, utan TVÅ karlar som gnäller och tycker synd om sig själva. Båda två gick iaf till jobbet idag, så ja fick lite lugn och ro med lillgrisen min. Vi har vart på shopping med bestemor idag, jag och Iselin. Hon behövde en ny pyjamas efter som två stycken spys ner rätt så fort. Så råkade jag köpa värdens snyggaste body med pingviner på oxå. Diverse anat småpill inhandlades oxå, så dagens shoppingdos är nog med råge avklarad.

Nu vill hon ha mat. Puss haj på daj

Kommentarer
Postat av: ullrika

pyjamas är bra. själva har vi lånat massor av pyjamasar. man kan liksom inte ha för många. favoriterna är dom med dragkedja och inbyggda tassar. slipper bli isfot, och snabbt blöjbyte på morronen innan välling och omsomning!

2008-09-23 @ 00:00:28
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: t0tta

Dina män kan gärna få låna min förkylning.. Den började 14 Augusti, och håller snällt på fortfarande.

Den varierar i.o.f.s mellan feber och bara lite snuva, men hänger kvar, gör den.

2008-09-23 @ 05:26:16
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Har bestemor förstått vilken Lyckost hon är, som kan gå på trilleturer eller shoppa pyjamas med dig och Iselin? Jag vill också!! =D

Kramar

2008-09-23 @ 09:53:49

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0