Söndag!

Natten gick bättre än den förra, och hon sov nästan hela själv i sin säng!

Klockan 20 i 7 var alla chnaser och önskningar om att somna om borta, och jag fick bita i det sura äpplet och gå upp och utfodra vargarna. Mig och Iselin alltså. Sen bakade vi kladdkakemuffins! Ska bli gott att smaka sen när vi ska fika :) Färga håret hann jag oxå göra och jag är skitnöjd! Iselin är på prommis med bestemoren sin, och Henning tvättar bilen. Jag sitter och kik på barnvagnar och önskar att jag bajsade pengar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det var inte lite tjusigt!! Trevligt med ny hårfärg i solen :D

2009-04-19 @ 16:42:28
Postat av: Mikaela

Sådan mor sådan dotter.

Supersøta båda två!

2009-04-19 @ 20:21:22
URL: http://nebelsleben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0