En söndag som känns

Igår var det mustach-fest. Det var kul.
Jag och Anna tog oss dit "där vi åt knäckebröd en natt" och träffade knäckebrödsfolken. Efter middag så var det bara att ta på sig mustaschen och se hårig ut. Eftersläntrare utan överläppsbehåring beordrades in på toaletten med kajalpennan. Ska det vara så ska det vara! Alltid när jag är ute med Anna så träffar jag Ume-bor, så även igår. Diverse löst folk som gick samma gymnasium som mig. En hel del gemensamma bekanta har vi oxå, surprise surprise. Mustcahen gjorde sig även populär på hemresan, då jag sedan länge glömt att jag hade den och blev lite stött när folk glodde och fnissade. (eller nästan kissade på sig av skratt som min käre sambo)

Iselin då. Hon har blåmärken ungefär överallt. Ungen är som besatt och ibland lite för ivrig.
Och imorgon är det första dagen på barnehgen. Ska bli spännande!
Undra vad hon ska ha på sig..

Kommentarer
Postat av: ullisar

är det dagis det? håller alla mina tummar då!

2009-08-02 @ 22:32:44
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0