I personalrummet

på korvungens barnehage hänger jag och dricker kaffe och surfar, Sötnöten sover nu tror jag, och sen ska de leka ute. Idag var Iselins tremännings första dag här, de kommer bli två små gangsterungar som röjer runt misstänks. I brist på mobil så vill jag inte gå hem och inte kunna bli nådd, så jag får sitta här och vänta tills det är dags att gå hem. Jag borde helt klart ta och fixa fram min mobil snart. Men allvarligt, vem orkar sånt efter en heldag, middagslagning och hemmafix. Det lööööser sig, det är skönt att vara handikappad ibland intalar jag mig själv.

Kommentarer
Postat av: ullisar

jahaja. så var det med det dagiset. det har blivit ett mammis? :D

2009-08-10 @ 21:31:25
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0