Crazy bananas!

Är det minsta man kan säga om dagens snöfall! Vi har skottt två gånger, och skulle behöva göra det igen. Det tog en halvtimme att skotta fram bilen och sen höll jag på att köra fast två gånger. Men kul och helt fantastiskt är det! Iallafall så länge jag slipper bege mig ut med vagnen. Hade varit ett omöjligt projekt idag. VG skriver om trafikkaos.
Det fortsätter ösa ner snö, och så ska det visst göra hela helgen om man ska tro norska meterologer.
Säga vad man vill, men så länge man sitter inomhus med tända ljus, varma filtar och en go kalr så är det himla mysigt!


Härunder gömmer sig en trappa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0