En aktiv vilodag (eller jävla kattjävlar)

Vi gjorde upptäckten att en katt har kissat i vagnen. Mycket otrevligt och illaluktande. Således är vagnen strippad in till bara metallram och allt hänger och torkar på diverse ställen. Sen har vi ägnat närmare en timme åt att skotta snö. Det var typ en meter plogkant upp mot bilen, så vi hade lite att göra för att ta oss nånstans. I tillägg till det har jag varit igång och sytt! Nytt överdrag till rallyvagnen, kuddar och gradiner. Jag blir mer och mer imponerad över mina skills! Iselin har ny god fruktpuré som ligger i frysen. Henning hjälpte till att mixa och fixa idag, vilket var kul. Och ser jag en kattjävel som är här och stryker igen så kommer den avlivas! Om jag får tag på den alltså..




Kommentarer
Postat av: ullrika

nänänä. inte avliva nåns katt. inte kattens fel ju... jag förstår att det är äckligt, men... ja. mjau.

2009-02-10 @ 00:47:49
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0