Jag fortsätter förvånas!

Denna gång inte för något annat än min unges förträfflighet!
Hela dagen har hon snorat och kinkat och varit mer mammagrisig än vanligt. Knappt har hon ätit något heller. När vi lagade köttfärssås och spagetti till middag så tänkte jag svänga ihop en osaltad och bäbivänlig variant åt lillkorven. Förhoppningarna var låga, och jag räknade med att maten skulle komma ut snabbare än snabbt. Förvånad blev jag sen när hon tyckte det var gott och snabbt öppnade munnen och ville ha mer! Om det beror på bra matlagning av mamman eller hungrig tjej låter jag bli att fundera på!



Kommentarer
Postat av: ullrika

höhö! mammas konst så klart.

:)

2009-02-11 @ 22:16:01
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0